Donderdag, 15 juni 2017

15 juni 2017 - Els Masos de Pals, Spanje

Over onze één na laatste vakantiedag en laatste rustdag is ook niet veel te schrijven. We zijn op souvenirjacht geweest, behalve de vele foto's en mooie herinneringen willen we ook iets tastbaars van deze bijzondere reis mee naar huis nemen, en dat is gelukt.

Nog één keer een terrasje op het strand gepikt en verder bij het zwembad geluierd. Waar ik Ben stikjaloers maak door er een keer of wat in te springen. Hij heeft op allebei zijn scheenbenen wondjes zitten die maar niet beter willen worden en is sinds Marseillan Plage niet meer in de zee of zwembad geweest, wat met deze temperatuur hartstikke jammer is.

De tassen staan weer gepakt, de bedoeling is om morgen tussen 9.00-9.30 uur naar Girona te vertrekken. Wat zijn die weken omgevlogen! We hebben allebei nog nooit 4 weken aaneengesloten vakantie gehad, het is ons zeer goed bevallen.

Dagafstand 24 km, hoogtemeters 245, max klim13%.

1. Marion:
    16 juni 2017
    Het was leuk om deze weken "mee te reizen" met jullie verhalen, kom veilig thuis!
  2. Annemarie:
    16 juni 2017
    Het was leuk om jullie te volgen tijdens de sportieve vakantie. Toch een beetje mee kunnen genieten. Veilige terugreis.
  3. Margo Huizinga:
    Goede terugreis!
  4. Gerty:
    16 juni 2017
    Ik sluit me ij bovenstaande reacties aan,
    T was mooi om jullie te volgen met ups and downs.
    Have a safe trip home.
    Xx
  5. Elly van Os:
    16 juni 2017
    Dank je voor de schitterende verslagen.
    Goede reis naar huis.
    Enne, die 4 weken pakken ze je nooit meer af !
  6. Henny Marcolina:
    16 juni 2017
    Wat een prachtige verhalen heeft jullie reis opgeleverd.
    We hebben het met plezier gelezen.
    Dank en goede reis naar huis.
  7. Gerry Kremers:
    16 juni 2017
    Elke dag genoten van jullie reislogger. Tot in Cuijk weer.
  8. Johan van Dijk:
    16 juni 2017
    Het was mooi om alle verhalen van wat jullie dagelijks mee hebben gemaakt te mogen lezen. Ik denk dat jullie terug kunnen kijken op een schitterende fiets vakantie met vele mooie momenten die jullie niet snel zullen vergeten. Echte TOPPERS, een schitterende prestatie. Goede terug reis.
  9. Ineke:
    16 juni 2017
    Monique je moet gewoon een boek met reisverhalen gaan schrijven! Zo genoten van iedere dag jullie verslag! Ik keek er gewoon naar uit iedere avond! Wens jullie een goede vkucht terug naar huis en spreek je snel weer!
  10. Ineke:
    16 juni 2017
    Monique je moet een boek gaan schrijven van jouw mooie reisverslagen! Ik keek er iedere avond naar uit om je verslag te lezen. Goede terugreis en ik spreek je snel weer!