Kefalonia 19-6-2018

19 juni 2018 - Mousata, Griekenland

We houden vandaag weer een relaxdagje. Bij het ontbijt ontmoeten we Nel en Paul die dezelfde eilandentour gaan maken die wij afgelopen 11/2 week hebben afgelegd.
Tegen 11en stappen we in onze stadskleding op de fiets, we gaan shoppen in Argostoli. Onderweg een foto gemaakt van een electriciteitspaal die ze hier gebruiken om dorpsberichten op achter te laten. In de stad wat rondgelopen en wat gedronken en gegeten op een terrasje aan het water. Opnieuw is het drukkend en plakkerig weer, we zweten wat af. Tijdens een klim springt de ketting van Ben zijn fiets eraf, eerste en naar wij hopen het enige gevalletje van pech. Hij had hem er gelukkig weer zo opliggen, als je stilstaat loop je helemaal leeg, je kunt maar het beste aan het fietsen zijn.

De lucht begint weer knap te betrekken en bovenop de Ainos hangt weer een donkere wolk waar uiteindelijk weinig tot niets uitgevallen is. Onderlangs terug gefietst zodat we bij de minimarkt uitkomen waar we eten voor vanavond hebben gehaald om op ons terras te kunnen eten. Wel een duik genomen maar van zonnen is het niet meer gekomen. Op en neer naar Argostoli is ong. 30 kilometer, toch mooi voor een rustdag.