Zaterdag 21 mei 2016

21 mei 2016 - Münster, Duitsland

Zaterdag 21 mei 2016

Aan alles komt een eind zo ook aan deze kampeervakantie. Iets voor 8.30 zijn we klaar voor vertrek, goed uitkijken met weg rijden het is hier maar smal en het staat goed vol met kampeerdermiddelen en auto’s. We hoeven slecht 180 kilometer te rijden en zijn dan ook tegen 11.30 thuis. Waar het gelijk hurry up is, boodschappen, caravan uitruimen en schoonmaken en de was. Tussendoor Floor op gaan halen die net zo blij was om ons te zien als wij haar. Ze had het goed gedaan op de Hanenberg, een fijn adres vinden wij, we laten ze daar met een gerust hart achter.

Pan nassi  tussen de wassen door klaar gemaakt om daarna nog een keertje naar Jan Linders te kunnen om nogmaals voor nassi –spullen te gaan, Floor had opnieuw kans gezien een hele pan te snaaien! Zo blijf je lekker bezig.

Wij hebben een paar heerlijke weken gehad, ik vond het zelf in Denemarken fijner als in Duitsland maar ben dan ook een echte strandliefhebster. Duitsland is dan weer prettiger met zijn horecaprijzen. Genoten van de natuur en van verschillende mooie stadjes. 592 fietskilometers gemaakt en 2100 autokilometers.

1. Rina Verbiesen-Peeters:
    22 mei 2016
    Leuk om jullie verhalen te lezen
  2. Klaas:
    22 mei 2016
    Was weer een leuk verslag Monique.
    Wij proberen het hier nog een week vol te houden