Dinsdag 10 mei 2016

10 mei 2016 - Ulbjerg, Denemarken

Dinsdag 10 mei

Dat had ik niet verwacht, het bleken toch een dikke 5 km te zijn het rondje dat ik gisteren en vanmorgen over de camping en naar het fjord heb gejogd. Ik was kletsnat, wat een inspanning!

Weer Online gaf voor vandaag een vette 10 en wederom hebben we de 30 graden gehaald. Na het joggen lekker gedoucht en in mijn bikini mijn haren staan te föhnen, dat is in geen 56 jaar gebeurd. Heerlijk geluierd en met mijn voeten in een bak water gezeten om af te koelen. Tegen 14.30 uur wist ik niet meer hoe ik moest gaan zitten, Wim Kieft aan de kant gelegd en opnieuw naar de Klint gefietst nu om er overheen te wandelen en over het strand en door het glashelder water. Mooi stuk natuur met in de wand van de Klint nesten van een hele kolonie zwaluwen. Terug naar de camping om onze boeken uit te lezen, mijn 3de binnen een week, en dan gaan we inpakken, morgen vertrekken we naar Frederikshavn aan de oostkust van Jutland. 9,5 km gefietst.