Donderdag 11 en vrijdag 12-9-2014

12 september 2014 - Retranchement, Nederland

Twee heerlijke dagen achter de rug, gisteren om half 9 vertrokken richting Duinkerke. De hele Belgische kust afgefietst in één dag, onderweg heel even de jassen tevoorschijn moeten halen voor een drupje regen maar dat stelde niet veel voor.

Knokke- Zeebrugge-Blankenberge-De Haan-Oostende-Westende- Nieuwpoort-De Panne en wellicht vergeet ik er nog een paar. de hele route is met een trammetje te doen, dat hebben die Belgen goed geregeld, ook Plopsaland ligt aan deze route, daar werd zelfs op onze placemat 's-avonds in Duinkerke reclame voor gemaakt. En die hele kustlijn van zo'n 90 km is zowat helemaal boulevard!

De route staat goed aangeven tot aan de Panne vandaar hebben we op de gps verder gereden, 117 km op de heenweg, wind in de rug, fluitje van een cent, dat was op de terug weg toch wel andere koek, wel een kilometer of 7 korter maar de hele dag de wind pal op de neus!

Tegen 6-en terug op de camping, moe, voldaan en hongerig. Die  American Spareribs van het restaurant op de camping fietsten zo naar binnen...

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ineke:
    13 september 2014
    Fijn om te lezen dat jullie goed bezig zijn! Voor bij ons zat het er gisteren op en zijn we weer in Cuijk. Hebben get ook erg naar onze zin gehad in het mooie Zeeland. Wens jullie nog heel veel plezier en mooi weer!