Donderdag 13 juni 2019 van Grado naar Portogruaro

13 juni 2019 - Portogruaro, Italië

We hadden er zin in! Om 8.00 uur fietsen we naar de receptie om de sleutel af te geven. Heerlijk om weer een doel te hebben, jammer dat dat doel naar het einde van de vakantie leidt. We hebben de laatste etappe op één na vlot gereden. Twee keer op een zelfde soort locatie gepauzeerd een schaduwplekje in een speeltuin. Het is ongelooflijk warm en twee kilometer voor het hotel duiken we nog een terrasje op voor een koud watertje. We hebben zowel landelijk gefietst tussen de akkers en druiven maar ook door stedelijk gebied, van industrieterrein tot chique huizen. Idee op gedaan voor een nieuwe poort.

Tegen 15.00 uur arriveren we bij Hotel Sport in Portogruaro waar ik tot de ontdekking kom dat één van mijn tassen kapot is. Gelukkig weet Ben de ophanghaak weer te repareren. We hebben weer een lekkere grote kamer met een badkamer waar die van de afgelopen dagen 3x in kan. Zo meteen het stadje in, nu nog even lekker uitrusten onder de airco.

79 km gereden totale afstand 1743 km (zonder de 96 kilometers van afgelopen dagen in Grado).

1. Anita:
    13 juni 2019
    Wat een bofkonten. Hier is het van ....zal het wel of zal het niet gaan zomeren in Someren. Gisteren was het een dag binnen zitten, vandaag buiten en dan weer naar binnen. Temperatuur valt niet tegen maar toch.. .
    Voor jullie schiet het ook weer op. Wat gaat de tijd toch vlug. Geniet nog de laatste dagen.
  2. Ineke:
    13 juni 2019
    Ah is het al bijna weer voorbij! Jullie heerlijke fietsvakantie. Weer genoten hoor van alle verslagen én vd foto's. Goede terugreis.
  3. Herman en Dora:
    13 juni 2019
    Jullie kunnen trots zijn zoveel kilometers in de benen . goede terug reis