Donderdag 18 en vrijdag 19-9-2014

19 september 2014 - Retranchement, Nederland

Gisteren hebben we een mooie ronde gefietst door Zeeuws en West Vlaanderen, richting Eede, Maldegem en Brugge een tocht van 72 kilometer. Ook Sluis nog even aangedaan voor een terrasje (Ben) en shoppen (Mon.)

Daarna snel terug om nog even met Paul en Tiny (en in mijn nieuwe bikini) op het strand te kunnen zijn en daarna een gezamenlijk afscheids-etentje, ook buiten op het terras van strandpaviljoen de Zeemeeuw. Tot zeker half 10 buiten gezeten, wat zijn de weergoden ons goedgezind geweest!

We hebben een heerlijke vakantie gehad op een mooi stukje Nederland en op een hele prima camping, de Zwinhoeve in Retranchement, beslist een aanrader!

584 kilometers afgelegd en geen drup regen gehad, dat klopt niet helemaal bedenk ik me nu. Op onze kustroute naar Duinkerke hebben we een druppel of 12 gehad die zijn te verwaarlozen...

Nu zitten we buiten op ons eigen terras uit te blazen van het gesjouw om de caravan weer leeg te halen, veel te veel meegenomen natuurlijk.

De herfst en de winter gaan we gebruiken om plannen te maken voor een volgende reis, zal geen vliegvakantie worden schat ik zo.....