Maandag 27-4-2015

27 april 2015 - Biarritz, Frankrijk

De hele nacht heeft het gegoten en voordat we de eerste 2 kilometers gefietst hadden stonden we al te schuilen, hoosbuien gigantisch! Bij 4.50 kilometer liep mijn ketting eraf, gelukkig hadden we een mooi afdakje binnen bereik want ook toen viel er weer flink wat naar beneden, en zo is de hele ochtend verlopen, op en af van de fiets tot dat er geen schuilplaats voorhanden was en we ons toch maar kletsnat hebben laten regenen. In de middag klaarde het gelukkig op en hebben we zelfs even op een bankje kunnen picnicken. De route staat niet zo best aangegeven  en daardoor zijn we een paar keer de fout in gegaan maar uiteindelijk konden we toch weer de route oppikken. Veel fietspaden vandaag gehad door mooie natuurgebieden. Op een gegeven moment stonden er hekken voor een pad, wij niets in de gaten slingeren er omheen en vervolgen de route, hele stukken fietspad ondergelopen! Ach, daarom stonden die hekken er natuurlijk....slim..

Na 78 kilometer bereikten we het hotel in Moliets-et Maâ, omgekleed en het dorpje ingegaan voor wat boodschappen en daarna richting kust om een hapje te eten, komt de dagstand vandaag op toch nog 89 kilometer.

1. Annelies:
    27 april 2015
    Veel succes en beter weergegeven
  2. Kees en Tonnie:
    27 april 2015
    Ben en Moniek, wat een doorzetters zijn jullie.
    Mooie foto's, dit hebben wij in Ierland ook meegemaakt, maar voor Frankrijk zou je dat niet verwachten.
    Succes en beter weer gewenst......
  3. Tonnie van Duijnhoven .:
    27 april 2015
    Weer of geen weer jullie gaan dapper door hetis ook weer en wie weet morgen ☀️.
    De groeten Tonnie
  4. Elly van Os:
    28 april 2015
    Is een waterval ook een optie ?
    Succes maar weer
  5. Elly van Os:
    Sorry.
    Watertaxi
  6. Annemarie:
    28 april 2015
    Wat heb ik een respect voor jullie. Echte doorzetters.
    Denk niet dat ik was gaan fietsen.
    We gaan er van uit dat jullie vandaag wel mooi weer zullen hebben.
    Heel veel fietsplezier.