Woensdag 4-6-2014

4 juni 2014 - Immenstaad am Bodensee, Duitsland

Kunnen we vandaag van een vakantiedag spreken?

Ach jawel, een mooie fietstocht naar Frickingen, bijpraten met onze oude buurvrouw Ulrike, kennis gemaakt met haar vriend Manfred en ondertussen een verhuiswagen leeg gemaakt. Hoe toevallig kan iets zijn....begin mei feliciteerde ik via een mail Ulrike waarop ze me belde om te vertellen dat ik de verkeerde datum had, zij vertelde dat ze weer ging verhuizen, voor de vierde keer binnen drie jaar dat ze uit de Padbroek vertrokken is, ik vertelde dat we begin juni op vakantie naar het Bodenmeer zouden gaan, en wat blijkt dan: dat ze een kilometer of 25 van onze camping komt te wonen en ook nog in onze vakantie de sleutel krijgt, ja dan wordt er natuurlijk iets afgesproken! Een bijzonder mooi plekje heeft ze gevonden, helemaal gelukkig met haar vriend en dat ze weer in deze regio komt te wonen. Flink geholpen, broodje gegeten in de tuin en toen de vrachtwagen leeg was afscheid genomen en via Markdorf terug naar Immenstaad, waar we nu nog onder de luifel zitten maar dit niet lang vol gaan houden, het is ondertussen flink gaan regenen en afgekoeld, dat zal onze eerste avond binnen worden...ook knus... Gereden afstand vandaag 55 km.