Zondag 7-9-2014

7 september 2014 - Retranchement, Nederland

Ondanks dat het hele gedoe nog wat rondspookt in onze hoofden hebben we lekker geslapen.

Tegen 9.00 uur ben ik gaan joggen, je loopt hier vanaf de camping direct een dijk op die aan het natuurgebied 't Zwin en aan het strand grenst. Er zijn diverse op-en afgangen naar het strand, eentje daarvan gebruikt en over het strand gelopen tot bijna aan Cadzand, hier komt een riviertje of kanaal de zee in dus daar weer naar boven gegaan en over de dijk terug naar de camping waar Ben al voor het ontbijt had gezorgd. Mooi rondje van 5km. en zo lekker om 's-morgens vroeg bijna alleen aan zee te zijn.

Bij Paul en Tiny koffie gedronken en daarna naar Knokke en Zeebrugge gefietst, waar we in een typisch Bels visrestaurant hebben geluncht. Even gezellig met een Bels stel gekletst waarvan hij ook de nodige ervaringen met Ryanair had opgedaan...

Door gefietst naar Blankeberge, dat is een veel mooiere en gezelliger plaats dan Knokke, een mooie pier en wandelpromenade uit 1900 zoveel, heel sfeervol. en dan dat weer...heerlijk!

Zowel op de heen als op de terugweg voor een brug moeten wachten omdat er gigantische zeeschepen door moesten, wat een gevaartes!

Alles bij elkaar een km of 50 gefietst, daarna zitten borrelen en wat eten klaar gemaakt en gezellig met zijn 4tjes bij ons onder de luifel zitten eten.

Dringen wie er mocht afwassen want dat warm water is toch wel lekker aan je handen als het buiten wat begint af te koelen.

Volgers, bedankt voor jullie reacties, fijn om te lezen dat er met je meegeleefd wordt!

Volgens Tiny wordt het morgen weer een prachtige dag waar we dan een stranddag van willen maken, want wie weet, is dat wel de laatste..

Vandaag was in ieder geval ZEER geslaagd!