Zondag 1-6-2014

1 juni 2014 - Immenstaad am Bodensee, Duitsland

Lekker uitgeslapen vanmorgen en liggen luisteren of we de regen hoorden die we volgens ons Deens weerstation vandaag volop konden verwachten, niks hoor, de hele dag stralend geweest! Er heerste al vroeg bedrijvigheid op de camping van de vertrekkende Hemelvaartvakantiegangers, uitgestorven is overdreven maar het is flink uitgedund op de camping. Tot een uur of 1 lekker geluierd en gelezen en toen met een omweg naar Friedrichshafen gefietst waar een 2-daags feest aan de gang is. Een weg met wat stevige klimmen maar waar we dan ook weer met een mooi uitzicht voor beloond worden. Het is hier echt fantastisch, die plas water met die bergen op de achtergrond, genieten!

In Friedrichshafen is het een drukte van belang het blijkt een multicultureel eetfestijn te zijn, we lopen er even over heen, kijken naar vissers, werpen nog maar eens  een blik of wat over het water en na een lekkere frozen yoghurt fietsen we terug naar ons eigen terrasje, lekker nog even bakken in de zon (ik) en Ben zijn stekkie onder het luifel met een mini Duvel (recessie...)  24 km  is toch mooi voor een rustdag...

Asperges gegeten met het speciale streekaspergewijntje erbij, mmmmm, en dan even wat over en weer geapp met thuisblijvers en vakantiegangers in Spanje. Mooie foto van Ties waar ie heel ondeugend op zit te kijken, voorop de fiets, en dan lezen we dat er 's-morgens nog een Ties is geboren, proficiat Rob en Madelon!!!

Morgen willen we oversteken naar Konstanz en de tocht rechtsom het meer maken. Wordt weer een vroegertje, duimen voor net zo' n mooie dag als vandaag.

1. Ineke:
    2 juni 2014
    Jullie hebben echt geluk met het weer daar he. Geniet er nog maar lekker van. Leuk hoor om de verhalen weer te lezen en de foto s te bewonderen.