8-8-13
Foto’s 1 - 20 van 243 |
-

's-avonds tegen 23.00 pas naar binnen
-

de Klint vanaf Virksund, aan de overkant van het fjord
-

op de klint
-

vanaf de Klint
-

niet alleen in Kopenhagen zit een zeemeermin
-

Elbe tunnel, effe slikken en gewoon doorgaan..
-

Met Mariabiscuitjes onze mijlpaal van 2000 km. gevierd.
-

Van de laatste zonnestralen genieten
-

En weer worden we welkom geheten in een nieuwe streek
-

St. Céneri le Gérei
-

Éen van de mooiste dorpjes van Frankrijk
-

Zomaar mooi plaatje
-

Aardappels rapen
-

Watertoren van Oostburg
-

Werken op een pompoenenveld
-

Brugge
-

Brugge
-

Sportief span...
1 reactie -

Genieten met een Hoofdletter G...
-

Nazomeren in Zeeland
1 reactie

