Maandag 10 juni 2019 Grado

10 juni 2019 - Grado, Italië

Na een dag geluierd te hebben willen we toch weer een stukje fietsen. Net buiten het park staat een fietsroute aangegeven, de enige in de wijde omtrek. Grado is min of meer een eiland met weinig uitvalswegen. Dus wij om half 11 op de pedalen, het is drukkend benauwd en bewolkt. Uiteindelijk hebben we 36 kilometer gefietst incl. de kilometers naar de Spar. De eerste 36 kilometers van deze vakantie waarbij ik niet één foto heb gemaakt. Het was een oersaai tochtje door het platteland, knoep heet en niets te zien. Gauw wat boodschappen gehaald en weer lekker naar het zwembad waar het een stuk rustiger was dan gisteren. Ondertussen was de zon weer knap aanwezig! We hebben zelf “gekookt”, wat kan een gebakken aardappel toch lekker zijn!

Tweede rustdag 36 kilometer gefietst.

1. Joke:
    11 juni 2019
    Dat is lekker relaxen na alle kilometers ik vind dat je verslaggeefster had moeten worden je ziet voor je wat je schrijft ben echt trots op jullie all ben ikdan maar eentante geniet verder vanelke dag met een natje en een Italiaans droogje