27-8-2013 busreis Clonmel-Dublin

27 augustus 2013 - Malahide, Ierland

Na een karig ontbijt, de overdaad 's morgens is toch niet zo vanzelfsprekend, fietsen we nog een rondje om de tijd vol te maken. Precies om 11.00 uur vertrekt de bus en hebben we een lange zit voor de boeg....aankomst Airport Dublin 14.30 uur.

We hebben gekozen voor het vliegveld omdat dat dichter bij Malahide ligt dan het centrum van Dublin. Tot onze verbazing komen we heel gemakkelijk van het vliegveld weg, er ligt zelfs een fietspad. Bij de toeristinfo een B&B voor ons laten zoeken, San Marino een kwartiertje fietsen buiten Malahide in Portmarnock.

Wat herkenningspunten van 11 jaar geleden gespot, het huis waar Ben diverse keren en waar we samen 1 keertje hebben gelogeerd, de pub waar wat uurtjes zijn doorgebracht, en nu weer. Een hele grote pub met wel 30 t.v.'s: AAN, en Heinekenslingers....overal waar we gefietst hebben afgelopen weken is Heineken te verkrijgen...jammer, het doet zo on-Iers aan.

Via de gastvrouw een taxi geregeld voor donderdagochtend 04.45 uur om ons naar het vliegveld te laten brengen. Morgen gaan we eerst hier in de omgeving nog een beetje fietsen en daarna gaat Ben de fietsen weer verpakken, het eind is écht in zicht...jammer...

Vandaag toch nog 29 km gefietst.

1. Margo Huizinga:
    28 augustus 2013
    He ben en monique, ik ben blij dat jullie zo genoten hebben. Op het moment dat ik dit schrijf, lig ik in bed in een zweedse b&b. Zi douchen en dan de laatste 550 km naar tyreso. 2 dagen Stockholm bekijken en zaterdag de bruiloft. Goede terugreis van en tot gauw!