Cuijk 17 mei 2019

17 mei 2019 - Cuijk, Nederland

En dan is het bijna 18 mei. Al weken zo niet maanden zijn we bezig geweest met de voorbereidingen voor onze volgende fietstocht: van Cuijk naar Grado aan de Adriatische zee in Italië. Advies ingewonnen bij de Fietsvakantiewinkel en samen met hen de route als volgt uitgestippeld.

Van Cuijk op de navigatie naar Krefeld waar we de Limesroute oppikken tot aan Passau. Vandaar verder met de Tauern Radweg naar Salzburg waar we via de Alpe Adria Radweg over 3 weken Grado zullen bereiken. Mits er niet een hele hoop tegen gaat zitten.

Zo heeft o.a. Ben al weken last van zijn heup en is gisteren nog door de fysio behandeld. Onze oefentocht met Pasen is buitengewoon goed verlopen en we hopen en vertrouwen dat ook nu weer het fietsen hem goed zal doen en we niet om hoeven te keren of door Hans opgehaald moeten worden.

De fietsen hebben een grondige beurt gehad, voor allebei is er een nieuw regenjack aangeschaft en nu duimen dat Weeronline er gruwelijk naast zit, de paracetamols in de tas kunnen blijven en mama op de been blijft.

Op naar Grado!

1. Annemarie:
    17 mei 2019
    Heel veel succes met deze toch wel weer zware fietstocht.
    Ik denk dat jullie het zeker gaan halen.
  2. Elly van Os:
    17 mei 2019
    Wat een uitdaging wederom !
    Ik ga ontzettend hard duimen dat jullie,
    net als voorgaande jaren, van hele mooie weken mogen genieten.
    Succes en geniet 👍🏼
  3. Nannie:
    17 mei 2019
    Spannend! Het lijkt me een prachtige route!
    Nu maar hopen, dat jullie op de been blijven en de ‘ongemakken’
    niet gaan overheersen! We zullen duimen voor goed weer! Groetjes en heel veel fietsplezier! Jan en Nannie
  4. Annie Manshanden:
    17 mei 2019
    Heel veel succes en ik hoop dat jullie er zonder problemen zullen komen. Goede reis!!
  5. Anita:
    Heel Veel Succes en goeie reis met veel mooie vehalen
  6. Mariëtte:
    17 mei 2019
    Wat stoer! Veel plezier en er geen punt van maken als het niet helemaal zou lukken. Ook zonder eindstreep is het al een bewonderenswaardige onderneming!
  7. Herman en Dora:
    17 mei 2019
    Een hele goede reis met een beetje meer warmte wordt het zeker een succesvolle reis.Zo n verre reis op de fiets met eigen energie erg knap hoor . Geniet ervan in goede gezondheid.
  8. Margo Huizinga:
    18 mei 2019
    Heel veel fietsplezier! Ik heb er alle vertrouwen in dat jullie het gaan halen!
  9. Nel:
    18 mei 2019
    Een goede reis gewenst. De gewrichten niet overbelasten en genieten van het landschap en de ontmoetingen
  10. Annelies:
    Heel veel succes
  11. K.H. Federowsky:
    18 mei 2019
    jullie kunnen wel tegen een stootje dit is niet de eerste keer
    heel veel succes en altijd positief blijven wat er ook gebeurd.
  12. Ineke:
    18 mei 2019
    Zet hem op toppers! Jullie kunnen het en ik kijk weer uit naar jullie mooie reisverslag!
  13. Ineke:
    18 mei 2019
    Heel veel succes! Jullie zijn toppers! Kijk weer uit naar de mooie reisverslagen! Héél veel plezier samen.
  14. Egbert:
    18 mei 2019
    Goeie reis en veel plezier! Mooie uitdaging! Weer is nu in ieder geval goed toch? Hou jullie haaks. Ik hoop dat Ben het niet op zijn heupen krijgt!! Groeten Mirjam en Egbert
  15. Marijke Jacobs:
    18 mei 2019
    Na ons gezellig samenzijn gisteravond vanmorgen goed vertrokken?
    Het weer zit vandaag in ieder geval mee, hopelijk blijft dat nog lang zo.
    Nogmaals een goede reis en veel fietsplezier.
  16. Rina Verbiesen-Peeters:
    Heel veel suc6 en plezier