Fietsplannen voor 2018

1 januari 2018 - Cuijk, Nederland

In eerste instantie wilden we heel graag onze Spaanse fietstocht afmaken, van Girona naar Sevilla. Het boekje aangeschaft en doorgenomen, het moet wel een stuk zwaardere tocht zijn dan het eerste gedeelte. Dat laat ons nog niet uit het veld slaan. Omdat Ben in het voorjaar geen 4 weken aangesloten vakantie op kan nemen vanwege de nieuwe fabriek besluiten we om van Hemelvaart tot Pinksteren te gaan kamperen aan de Lahn en onze fietsvakantie uit te stellen naar september. Hoewel...zuid Spanje in september, dat zal toch behoorlijk dor zijn. Fietsen in het voorjaar was vorig jaar zo mooi met al zijn bloemen in de berm en op de velden. Dus bij nader inzien stellen we onze Spaanse reis uit en gaan we in juni naar Kefalonia. Deze reis van FietsvakantieGriekenland.nl, zijn we vorig jaar op de fietsenwandelbeurs tegen gekomen en sprak ons erg aan.

We hebben weer volop fietsplannen, waarvan we hopen ze allemaal te kunnen verwezenlijken.