Zaterdag, 17 juni 2017

17 juni 2017 - Cuijk, Nederland

Om 3.00 uur loopt de wekker af, om 4.00 uur hebben we een transfer naar het vliegveld dat slechts 1 kilometer verderop is. Gisteren aan het zwembad kon je de vliegtuigen horen opstijgen. Natuurlijk zijn we weer veel te vroeg, safety first, maar dat houdt wel in dat alles relaxt verloopt, het inchecken en de controle, we zijn er snel doorheen en zoeken dan een tafeltje voor een broodje en een bakkie, en dan rest je alleen nog mensen kijken. Waar kun je dat beter dan op een vliegveld. Voor we het weten is het tijd om te gaan.

We hadden een prima vlucht die 15 minuten korter duurde dan gepland (wind mee?) Klaas staat ons al op te wachten en tegen 10.30 uur zijn we thuis waar het dagelijks gebeuren direct aanvangt, wassen, boodschappen, post, tuin, we zitten er weer midden in totdat Roel en Marieke en de jongens ons komen verrassen met een heuse oorkonde en medailles plus taartjes voor bij de koffie, dat is nog eens leuk thuis komen!

Daarna Floor opgehaald die helemaal gek werd en van de één naar de ander rende en jankte, het is goed meisje, je mag mee naar huis.

We kunnen terug kijken op vier geweldige weken met alleen maar zowel letterlijk als figuurlijk hoogtepunten. Hadden we de tijd en het geld ervoor, hadden we zo alle twee terug willen fietsen, dat zegt genoeg! We hebben ervan genoten!

1. Diny Thissen:
    17 juni 2017
    Wat goed van jullie!! Gefeliciteerd en geniet nog heel lang na van deze mooie reis!!
  2. Johan van Dijk:
    17 juni 2017
    Welkom thuis.
    PROFICIAT, schitterend, ga zo maar door.
    Wat een prestatie, petje af, geniet mooi na van zo'n
    geweldige fiets vakantie.
  3. Elly van Os:
    18 juni 2017
    Welkom terug in Cuijk. Zal vast even wennen zijn.
    Jullie hebben wel iets heeeel moois om op je c.v. er bij te zetten. Dat kunnen er maar weinig. TOP !!!
  4. Henny Marcolina:
    18 juni 2017
    Jammer dat aan zoiets moois ook gewoon een einde komt......
    4 weken lang genoten van jullie ervaringen.
    Het waren uitzonderlijk mooie reisverslagen.
    Dank je wel!
  5. Annelies:
    Welkom thuis
  6. Egbert:
    18 juni 2017
    Oorkonde meer dan verdient!! Heel avontuur geweest. Moet een kick geven. Zien elkaar binnenkort in Cuijk of bij het feest van tante Nettie en ome Rien. Fijn dat jullie weer gezond en wel thuis zijn. Mirjam en Egbert
  7. Riky Van Duijnhoven:
    19 juni 2017
    Allereerst Gefeliciteerd met jullie prestatie .Bedankt voor het mooie verslag. Fijn dat jullie weer heel terug zijn !