Woensdag, 7 juni 2017

7 juni 2017 - Marseillan Plage, Frankrijk

Wat een prachtige dag is het vandaag geweest. Heel de dag zonnig met een aangename temperatuur.

We fietsen vandaag een kilometer of 50 naar Marseillan Plage waar Wim en Ans verblijven. De hele route is een aaneenschakeling van fietspaden, langs verschillende kanalen en meren.

Bij Sète is het erg druk en zit het verkeer vast, als we uit de drukte komen eten we bij zee onze baguette. Het is lunchtijd de meeste bankjes zijn bezet, het is dan ook een mooi plekje zo met uitkijk op de zee.

We zijn te vroeg bij ons hotel om in te checken dus fietsen we gelijk door naar Domaine De Teorix waar we de auto van Ans en Wim vinden maar er niemand thuis blijkt te zijn. Mijn bikini achter het chalet aangetrokken en als we net beslissen naar het strand te gaan komen Ans en Wim eraan.

De verdere middag met elkaar opgetrokken eerst bij het chalet daarna op het strand. Rond 18.30 uur gaan we naar het hotel om te douchen om daarna weer terug te fietsen om met zijn 4-tjes een hapje te gaan eten. Alles bij elkaar een gezellige dag gehad, een leuke onderbreking op het fietsgebeuren.

Uiteindelijke dagafstand 62 km, max snelheid 30 km, hoogtemeters 172 km, max klim 6% totale afstand 1489 km.

1. Johan van Dijk:
    8 juni 2017
    Even wat minder is niet zo erg, toch een schitterende dag.